Jag tackar gud att det finns bra dagar ibland!


(Herregud vilken dålig kvalla.. Behöver verkligen ett stativ känner jag..)
Godkväll på er! Vi gick halvdag idag på skolan, så slutade efter lunch. Efter det drog jag mig hemmåt och nästan direkt efter de så for jag in till stan och mötte upp Josse och Malin. De fick bli ca 3 timmar på stan idag och hittade från början inte ett skit.. Men tillslut så hittade jag och Josse oss ett par nya älsklingar till vintern :)

Annars så blev det att fara hem och hämta upp hunden och dra tillbaka in till stan för att käka middag och spela spel hos mormor. Och nu har jag varit duktig och diskat och pluggat lite. Imorgon blir det prov i ergonomi och jag och Emma ska hålla i idrottslektionen, wish us luck! Godnatt puss!

Kommentarer
Postat av: Amanda

svar' varsågod:D



Idag drar min julklappskalender igång! Kika in och var med i tävlingen :)

2011-12-01 @ 07:58:12
URL: http://amandalindblom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Namn: Emelie /Ålder: 18 år /Från: Skellefteå
Jag är en vanlig 18 årig tjej, som älskar att pröva på nya saker. Jag brinner för att fota, shoppa och baka. Jag går IT-media på Johnbauer skolan i Skellefteå och jobbar även extra på Apoteket. Det som stå mig närmast hjärtat är min underbara hund Milan, honom kommer ni få se mycket bilder på här i bloggen.
-----------------------------------------------
-----------------------------------------------
plusikassan.se
RSS 2.0