If I could just see you tonight


Jag lever i en värld utan min favorit. Jag är ledsen, besviken och arg att någon tog min farmor ifrån mig.. Men jag har förlåtit och gått vidare nu, jag kan fortfarande känna dig omkring mig.. Jag vet att du aldrig skulle lämna mig utan att säga hejdå. Jag vet att jag kommer träffa dig nån dag, och du kommer se ut precis som jag minns dig! Att få skratta och hålla om dig en sista gång, skulle betytt hela världen för mig.. Vi alla saknar dig, vi alla älskar dig och du kommer alltid ha den största platsen i våra hjärtan. Tiden går så fort nu, jag tänker inte lika mycket längre.. Jag gråter inte lika mycket om nätterna, men jag sparar på alla fina minnen vi haft, jag glömmer aldrig!

Bara blotta tanken på att du aldrig kommer kunna krama om mina barn, så som du kramat mig en gång gör mig så ledsen.. Men jag kommer berätta för dom, att du var den finaste ängeln som någonsin vandrat på denna jord. Jag kommer visa bilder och berätta långa historier om våra tokigheter som vi haft för oss!

Det finns så mycket jag vill säga, men så lite som kommer fram.. 5 år har gått, jag är 5 år äldre nu än när jag såg dig sist. Men jag ska fortsätta göra dig stolt, glöm mig aldrig farmor! ♥

Kommentarer
Postat av: simone bagein

naw!

de där va jätte fint vart gråt färdig ! :'(

vi måste fara till farfar snart !

eller hur!?

snygg päls-fluffiga-sak ;)

pöss måne

2012-01-28 @ 17:11:54
URL: http://denbastaarnogjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Namn: Emelie /Ålder: 18 år /Från: Skellefteå
Jag är en vanlig 18 årig tjej, som älskar att pröva på nya saker. Jag brinner för att fota, shoppa och baka. Jag går IT-media på Johnbauer skolan i Skellefteå och jobbar även extra på Apoteket. Det som stå mig närmast hjärtat är min underbara hund Milan, honom kommer ni få se mycket bilder på här i bloggen.
-----------------------------------------------
-----------------------------------------------
plusikassan.se
RSS 2.0