What the fuck do you want from me, your piece of shit


Du är så raderad, från och med nu!

Kommentarer
Postat av: Louise

härligt :) jo de e bara bra med mig med :)



har du för dig då? :)



kram!

2011-11-03 @ 10:51:38
URL: http://sepenteen.blogg.se/
Postat av: Olivia

sv: hihi okej:), dock så fick jag skavsår av dom sist jag använde dom ;] dom andra två skorna är jag mer van att gå i faktiskt, men får prova alla skor imorgon och se vilka som blir bäst! :D <3



Du är stark gumman och jag finns alltid här vid din sida! <3

2011-11-03 @ 11:39:55
URL: http://oliviastenlund.blogg.se/
Postat av: MMEELI.SE / bohofreak

sv: Kanske götet:) Själv?



I samarbete med rapunzelofsweden, bla blondinbella och dessies val av löshår, ger MMEELI.SE nu ut en rabattkod på 15% som gäller hela ordern! Uppge koden RT2515 i kassan samt tryck på uppdatera för att aktivera den! Gäller fram till sista november. Passa på nu!

2011-11-03 @ 12:35:27
URL: http://mmeeli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Namn: Emelie /Ålder: 18 år /Från: Skellefteå
Jag är en vanlig 18 årig tjej, som älskar att pröva på nya saker. Jag brinner för att fota, shoppa och baka. Jag går IT-media på Johnbauer skolan i Skellefteå och jobbar även extra på Apoteket. Det som stå mig närmast hjärtat är min underbara hund Milan, honom kommer ni få se mycket bilder på här i bloggen.
-----------------------------------------------
-----------------------------------------------
plusikassan.se
RSS 2.0