You and me, will never be one


Hello there! Förra veckan var enormt jobbig måja säga. Allt har bara varit piss dåligt! Men jag känner att den här veckan måste jag börja ta tag i saker och ting igen, nu får de vara bra! Ibland kan man ju fundera om tårarna aldrig tar slut och om man ska måsta ha dåliga dagar VARJE DAG?

Näe nu är de slut flännat för min del, nu får jag fan ta och rycka upp mig!
Hoppas alla får en kanon bra måndag, själv ska jag vila upp mig och börja fundera på lite nya rutiner. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Namn: Emelie /Ålder: 18 år /Från: Skellefteå
Jag är en vanlig 18 årig tjej, som älskar att pröva på nya saker. Jag brinner för att fota, shoppa och baka. Jag går IT-media på Johnbauer skolan i Skellefteå och jobbar även extra på Apoteket. Det som stå mig närmast hjärtat är min underbara hund Milan, honom kommer ni få se mycket bilder på här i bloggen.
-----------------------------------------------
-----------------------------------------------
plusikassan.se
RSS 2.0