It was worth every second


Godmorgon på er! Sitter och dricker världens godaste te just nu, och försöker få bukt på denna huvudverk.. Men jag kan ju säga att huvudverk var de värt, gårkvällen kunde inte ha blivit bättre!

Jag lovade er dock massor med bilder, men de är ju så typiskt mig så de är inte sant. Jag tar med mig kameran men den låg mest i väskan.. Men jag kanske lyckas skrapa fram några ändå ;)

Snart kommer syrran och Macke, då blir de kramas med dom för imorgon åker de tillbaka till Knorrköping..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Namn: Emelie /Ålder: 18 år /Från: Skellefteå
Jag är en vanlig 18 årig tjej, som älskar att pröva på nya saker. Jag brinner för att fota, shoppa och baka. Jag går IT-media på Johnbauer skolan i Skellefteå och jobbar även extra på Apoteket. Det som stå mig närmast hjärtat är min underbara hund Milan, honom kommer ni få se mycket bilder på här i bloggen.
-----------------------------------------------
-----------------------------------------------
plusikassan.se
RSS 2.0