Hello friday

Hejhej! Jaha, då var de fredag idag då. Skoldagen kändes världelös vi for dit och redovisade vårat foto/film projekt och lämnade tillbaka skoldatorerna sen åkte vi hem.. Annars så har man då lägenheten för sig själv i helgen, så kanske ska passa på att leva jävel då? Näe kan it.. Blir jobb imorgon och på söndag, så för mig blir det lugna puckar.

Just nu sitter jag och ser på TB avsnitt och dricker kaffe och amarula. YUMMIE!
Ikväll blir det förhoppningsvis cykla in till stan för att sola med Emma, de behövs verkligen! Vem vill se ut som nått jävla lik på skolavslutningen lixom? Jaja, puss på er!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Namn: Emelie /Ålder: 18 år /Från: Skellefteå
Jag är en vanlig 18 årig tjej, som älskar att pröva på nya saker. Jag brinner för att fota, shoppa och baka. Jag går IT-media på Johnbauer skolan i Skellefteå och jobbar även extra på Apoteket. Det som stå mig närmast hjärtat är min underbara hund Milan, honom kommer ni få se mycket bilder på här i bloggen.
-----------------------------------------------
-----------------------------------------------
plusikassan.se
RSS 2.0