Tiden bara passerar


Godmorgon! Var ett tag sen jag uppdaterade, fy skäms på mig! Men annars så vill jag bara påpeka hur snabbt tiden bara flyger förbi. Det är så jävla mycket i skolan nu känns det som, samtidigt som de börjar bli lite press på körkortet och även ekonomin som jag måste ställa till rätta. Fyfan för att bli vuxen säger jag bara!

Både jag och Olivia känner att vi behöver ta en paus från denna tragiska stad, så planerna lutar mot en tripp till Norrköping under jullovet. Det hade varit sjukt härligt! Meen vi får se hur det blir med de :))

Kommentarer
Postat av: Olivia

jag hoppas verkligen den där trippen blir av ;D annars SKA de bli sen! och bartenderkursen! ;) <3 fy fan vad vi ska ha kul och leva livet gumman! <3

2011-11-24 @ 23:47:36
URL: http://oliviastenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Namn: Emelie /Ålder: 18 år /Från: Skellefteå
Jag är en vanlig 18 årig tjej, som älskar att pröva på nya saker. Jag brinner för att fota, shoppa och baka. Jag går IT-media på Johnbauer skolan i Skellefteå och jobbar även extra på Apoteket. Det som stå mig närmast hjärtat är min underbara hund Milan, honom kommer ni få se mycket bilder på här i bloggen.
-----------------------------------------------
-----------------------------------------------
plusikassan.se
RSS 2.0