Känner mig nästan duktig, faktiskt!


Hallå allihopa! Vaknade imorse av att min älskade far ringde och var förbannad över en facerape jag hade fått.. Hahaa men det är löst nu iallafall :P Annars så steg jag upp och diskade, dammsög, plockade undan lite, försökte hitta min choklad foundue (men lyckades inte hitta vars jag lagt den) och duschat. Har just gjort mig klar för att fara in till stan och växla pengar till euro och sedan blir de handla mat med brudarna för att ha tjejmiddag!
Får även inte glömma bort att börja packa tills på måndag, hade ju varit förjävligt om pappa står utanför mig med bilen, redo att åka och sen har jag inte ens packat? :P
PUSS PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Okej, va skönt!

Njaa, jag har så förbannat ont i bröstkorgen..:(

2011-09-10 @ 20:38:42
URL: http://barajagjohannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Namn: Emelie /Ålder: 18 år /Från: Skellefteå
Jag är en vanlig 18 årig tjej, som älskar att pröva på nya saker. Jag brinner för att fota, shoppa och baka. Jag går IT-media på Johnbauer skolan i Skellefteå och jobbar även extra på Apoteket. Det som stå mig närmast hjärtat är min underbara hund Milan, honom kommer ni få se mycket bilder på här i bloggen.
-----------------------------------------------
-----------------------------------------------
plusikassan.se
RSS 2.0