Shopping från idag



Armband från Gina tricot / Tröja från Bikbok
Hej allihopa. Efter skolan tog jag första bästa buss hem för att skynda mig och duscha, sen blev de cykla till stan för att möta upp Olivia. Vi gick förbi tatuerarn som vi ska tatuera oss hos, men han var tyvärr inte där.. Efter det gick vi på Waynes och fikade och sedan tittade vi runt på lite affärer. Tror även jag ska lämna tillbaka armbandet.. Jag har tydligen för smal arm ;S¨Har äntligen gjort klart engelska uppgiften också, sköööönt! Nu blir det Pretty little liars och sen sängen! Gnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Namn: Emelie /Ålder: 18 år /Från: Skellefteå
Jag är en vanlig 18 årig tjej, som älskar att pröva på nya saker. Jag brinner för att fota, shoppa och baka. Jag går IT-media på Johnbauer skolan i Skellefteå och jobbar även extra på Apoteket. Det som stå mig närmast hjärtat är min underbara hund Milan, honom kommer ni få se mycket bilder på här i bloggen.
-----------------------------------------------
-----------------------------------------------
plusikassan.se
RSS 2.0