Sista kvällen med brullorna innan jag åker iväg 1 vecka!







(Alla bilder är från Izza)
Hallå allihopa! Ikväll har jag varit med brudarna och myst innan jag åker till Cypern på måndag.. Vi har käkat kyckling och pasta och till efterrätt blev det jordgubbar, marshmallows och smält choklad till de :)
JAG KOMMER SAKNA BRUDARNA SÅ SJUKT MYCKET!

Nej nu måste jag ta och lägga mig och sova, måste upp i tid imorgon för att packa! Sen åker jag till pappa och sover över där tills på måndag :)
Godnatt, puss

Kommentarer
Postat av: HANNAH / SPOINK

sv: haha tack! :)



Din header var galet fin!

2011-09-11 @ 13:43:19
URL: http://spoink.blogg.se/
Postat av: rebecca!

sv; jag har haft en lugn helg, har pluggat och gjort en sak som jag snart publicerar i bloggen! håll utkik! ;D hur var din helg?

KRAM!

2011-09-11 @ 15:50:43
URL: http://ladymuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Namn: Emelie /Ålder: 18 år /Från: Skellefteå
Jag är en vanlig 18 årig tjej, som älskar att pröva på nya saker. Jag brinner för att fota, shoppa och baka. Jag går IT-media på Johnbauer skolan i Skellefteå och jobbar även extra på Apoteket. Det som stå mig närmast hjärtat är min underbara hund Milan, honom kommer ni få se mycket bilder på här i bloggen.
-----------------------------------------------
-----------------------------------------------
plusikassan.se
RSS 2.0